Selasa, 28 Julai 2009

Majlis Penutupan Kursus Jentera Berat

Pada 17/07/2009 lalu , YB Tn Hj Farid (Adun Pulau Betong) telah merasmikan majlis penutupan kursus jentera berat anjuran bersama Pemuda Umno Sungai Burung dan ABM (Akademi Binaan Malaysia).

Seramai 30 orang peserta telah berjaya menamatkan kursus memandu jentera berat menerusi Program ABM Masuk Kampung bagi sessi ke-2.
Pemuda Umno Sg Burung mengucapkan taniah dan terima kasih kepada para peserta kerana bersabar dan tekun menghadiri kelas yang diselia oleh tenaga pengajar dari ABM selama hampir 90 hari.
Di majlis tersebut, YB Tn Hj Farid turut menyampaikan sijil tamat kursus kepada para peserta dan cenderahati kepada dua tenaga pengajar dari ABM.
Menurut Sdr Roslan Sahib, kursus yang sama akan diteruskan lagi pada masa hadapan namun akan dilaksanakan selepas bulan Ramadhan ini. Beliau sekali lagi mempelawa kepada mereka yang berminat untuk menyertai kursus-kursus yang ditawarkan supaya mendapatkan maklumat lengkap di Pusat Operasi Pemuda Umno Sg Burung atau menghubungi beliau sendiri.
ABM menawarkan pelbagai jenis kursus jangkamasa pendek dengan mengenakan yuran penyertaan yang terendah menerusi Program ABM Masuk Kampung.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan