Rabu, 6 April 2011

Sukan Rakyat Sungai Burung

   Bertempat di Kuala Sg Burung pada 04 April lalu, Umno cawangan telah berjaya menghimpunkan hampir 500 orang penduduk kampung Sg Burung di mini Sukan Rakyat 2011. Program itu khusus untuk anak-anak qariah turut dihadiri oleh YB Dato' Seri Dr Hj. Hilmi dan isteri serta YB Sr Muhd Farid Saad telah mendapat penyertaan hangat dari penduduk yang setia menunggu sejak jam 08.30pg sehingga perasmian penutupan program pada jam 06.00ptg. 

Jawatankuasa Umno cawangan mengucapkan jutaan terima kasih kepada YB Dato' Seri Hilmi, YB Farid Saad, mantan Adun Pn Siti Faridah dan orang perseorang yang memberi sumbangan bagi meralisasikan program pemimpin bersama rakyat ini.

Juga ucapan penghargaan turut diberikan kepada penduduk Sg Burung yang sentiasa memberi sokongan kepada Umno cawangan dan membelakangkan ideologi politik bagi mengukuhkan pemuafakatan sesama jiran. Semoga pada program yang lain, Umno cawangan akan terus bersama penduduk bagi memimpin pendapat rakyat dan menjayakan semangat 1Malaysia - Rakyat Didahulukan, Pencapaikan Diutamakan. 









Tiada ulasan:

Catat Ulasan